Thursday 16 May 2013

Cara melebatkan Bulu Mata & Kening..

Hasil pencarian anda si pengemar bulu mata tebal dan panjang memang kena disini kerana pada kali ini
tangan saya rajin untuk mengkongsikan tips/cara melebatkan bulu mata & kening secara alami..  Tips ini telah saya gunai pakai sewaktu saya dibangku sekolah lagi... hehe... dibangku sekolah pun sudah pandai mau cantik2... Maklum perempuan sapa tidak mahu kelihatan cantikkan.. Saya sendiri dari kecil-kecil dah pandai guna pakai ilmu nenek moyong kita..  apapun, si pembaca antara cara yang saya gunakan ialah :

1.  Lidah buaya

cara-caranya tersangat muda ambil daun lidah buaya ramaskan hingga melekit dan sapukan dikening & bulu mata pada setiap malam.. Kalau saya pagi pun pakai jua... tapi time cuti la, sebab lidah buaya ni gatal.. tapi kesan tu ok la memang ada pertambahan.. 

2.  Buah Keras
Cara-caranya ,ambil sebiji buah keras, bakar hingga hangus(hitam).  Kemudian ambil sebatang lidi yang bersih, asah buah keras tersebut.  Sapu pada kening dan bulu mata..  Tapi kena hati2 k...takut masuk mata lak..  Saya sudah try tapi tebal tu tidak perasan sangat cuma hitam tu adalah sikit...  Bagi saya mcam ok lg lidah buaya kat atas tu... hehe.. masing2 ada pandangan sendiri kan?ni nak share jah kn?? Tapi tidak rugi mencuba manatau engan kekawan berkesan..hehe



3.  Ni buka barang alami tapi produk dermafleece..
Ni produk saya dah pakai.. memang berkesan betul kat mata saya.. dah tu tak gatal macam lidah buaya.. Hanya dalam 14 har bulu mata saya dah tebal & panjang tapi saya rasa tak sampai 14hari dan memang panjang.. saya sarankan bagi yang memang etul2 berminat nak panjangkan dan lebatkan bulu mata tu jom kita sama2 guna.. insyallah, memang berkesan.. Kalau berminat dengan produk DERMAFLEECE ni boleh hubungi saya kat no ni 0178334813 / emel - putrisantik91@gmail.com



No comments:

Post a Comment